Pracownik
profesor
Sprawowane funkcje:
Kierownik Katedry Marketingu i Zarządzania Łańcuchami Dostaw
Zainteresowania badawcze:

logistyka publiczna, zarządzanie marketingowo-logistyczne jednostkami samorządu terytorialnego, zarządzanie łańcuchem dostaw, smart mobility, smart city 4.0

Wykaz wybranych publikacji:

https://repo.uni.opole.pl/info/author/UO60aa2be869fd42b0851344ecb0c9d4a1?r=publication&affil=&tab=publications&conversationPropagation=begin&sort=&title=Profil%2Bosoby%2B%25E2%2580%2593%2BSabina%2BHelena%2BKauf%2B%25E2%2580%2593%2BUniwersytet%2BOpolski&lang=pl&pn=1

https://scholar.google.com/citations?user=RoZiV6kAAAAJ&hl=pl

projekt badawczy: Miasta 4.0- uniwersalny model dojrzałości, nr Nds-II/SP/0454/2023/01 finansowany przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego 

prowadzone zajęcia:Badania rynkowe i marketingowe, metody ilościowe w marketingu i logistyce, zarządzanie łańcuchem dostaw, marketing terytorialny, instrumenty zarządzania marketignowego, logistyka miejska i regionalna, seminarium dyplomowe



Prowadzone zajęcia:


Profesor nauk społecznych (2020), dr hab. w dziedzinie nauk ekonomicznych w dyscyplinie nauk o zarządzaniu (dziedziny badawcze: marketing, logistyka, marketing regionu, logistyka miejska) (Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, 2011), doktor nauk ekonomicznych w zakresie ekonomii (dziedziny badawcze: logistyka, marketing, zarządzanie) (Uniwersytet Opolski, 2000), magister ekonomii (1994).

Skip to content